Αυτό-αποκλεισμός

Μακροχρόνιοι αυτό-αποκλεισμοί και κλείσιμο λογαριασμού

Εκτός από το κλείσιμο και διαγραφή λογαριασμού, ο αυτοαποκλεισμός είναι το υψηλότερο επίπεδο προστασίας που προσφέρουμε στους παίκτες μας. Μπορείς να αυτοαποκλειστείς για οποιαδήποτε χρονική περίοδο μεγαλύτερη των 6 μηνών ή και μόνιμα, αν πιστεύεις ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση για σένα.

Είναι θέμα των προσωπικών σου προτεραιοτήτων, του διαθέσιμου εισοδήματός σου και του πόσο άνετα νιώθεις ή όχι με τη στάση σου απέναντι στο στοιχηματισμό. Αλλά η συμβουλή μας είναι ότι ακόμα κι αν περάσει από το νου σου ότι αυτοαποκλεισμός μπορεί να ήταν μια σωστή επιλογή για σένα, τότε προχώρα και κάντο.

Υπάρχουν δύο είδη αυτοαποκλεισμού ανάμεσα στα οποία μπορείς να επιλέξεις:

Μεταξύ 6-12 μηνών

Μετά τη λήξη της περιόδου αυτοαποκλεισμού, ο λογαριασμός σου θα ανοίξει ξανά αυτόματα, όπως και στην περίπτωση του τάιμ άουτ.

Περισσότερο από 12 μήνες

Μετά τη λήξη της περιόδου αυτοαποκλεισμού ο λογαριασμός σου ΔΕΝ θα ανοίξει ξανά αυτόματα. Αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις μετά τη λήξη της περιόδου αυτοαποκλεισμού θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την in2bet. Κατόπιν τούτου ο λογαριασμός σου θα ανοίξει ξανά μετά από 7 ημέρες.

Σου προτείνουμε κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού να διαγράψεις την εφαρμογή in2bet από το τηλέφωνό σου. Εμείς θα φροντίσουμε να μην λαμβάνεις διαφημιστικά μηνύματα κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού δεν μπορείς να ανοίξεις νέο λογαριασμό με διαφορετικά στοιχεία.

Εάν επιλέξεις τον αυτοαποκλεισμό από την in2bet, θα σου συστήναμε να εξετάσεις το ενδεχόμενο αυτοαποκλεισμού σου από όλες τις στοιχηματικές ιστοσελίδες στις οποίες έχεις εγγραφεί.

Κλείσιμο λογαριασμού

Εάν θέλεις να κλείσεις οριστικά το λογαριασμό σου, καλέσε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Παικτών στο +357 22-053939, στείλε email στο support@in2bet.com.cy ή χρησιμοποίησε τον Εικονικό Βοηθό μας.

Εάν δεν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου ή περνάς κάποια στρεσογόνα φάση και νιώθεις ότι σε «τραβά» ανεξέλεγκτα η ανάγκη για Παιχνίδι και Στοιχηματισμό, μπορείς -και στο προτείνουμε!- να επιλέξεις τον Αυτοαποκλεισμό. Με αυτόν τον τρόπο θα προστατευτείς μέχρι να ξαναβρείς τον εαυτό σου. Έως τότε δεν θα έχεις πρόσβαση στον λογαριασμό σου στην in2bet.

παράδειγμα: Σου δίνουμε τη δυνατότητα είτε να αυτοαποκλειστείς για διάστημα 6-12 μηνών είτε για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών.

*Επιπλέον σου προτείνουμε, για τη δική σου ολοκληρωμένη προστασία, να ενεργοποιήσεις και στις άλλες στοιχηματικές σελίδες που ενδεχομένως είσαι γραμμένος το αντίστοιχο εργαλείο.

Εάν διαλέξεις Αυτοαποκλεισμό μικρότερο των 12 μηνών, αυτός θα λήξει αυτομάτως όταν παρέλθει το συγκεκριμένο διάστημα και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσένα. Εάν, όμως, επιλέξεις Αυτοαποκλεισμό μεγαλύτερο των 12 μηνών τότε – μονάχα εφόσον περάσουν οι 12 μήνες- θα μπορέσεις να ξαναενεργοποιήσεις τον Λογαριασμό σου αφού πρώτα μας το ζητήσεις με email ή μέσω εικονικού βοηθού (live chat). Η επαναλειτουργία θα πραγματοποιηθεί 7 ημέρες μετά τη λήψη του μηνύματός σου.

*Στην περίπτωση που προσπαθήσεις, κατά τη διάρκεια επιλογής του Αυτοαποκλεισμού σου, να ανοίξεις νέο λογαριασμό με άλλα στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. από συγγενικό σου πρόσωπο), η in2bet θα πράξει ό,τι μπορεί για να εντοπίσει και να κλείσει αυτόν τον λογαριασμό.

*Παράλληλα, τα στοιχεία επικοινωνίας σου θα αφαιρεθούν από τις βάσεις δεδομένων μας ούτως ώστε να μην λαμβάνεις ενημερώσεις και προωθητικά μηνύματα, για όσο επιλέξεις τον Αυτοαποκλεισμό,  από την in2bet.

*Επίσης σε παροτρύνουμε να αφαιρέσεις τις pop-up Ειδοποιήσεις (Notifications) που λαμβάνεις στις συσκευές σου από την in2bet, καθώς και να διαγράψεις την εφαρμογή (app) από τις φορητές σου συσκευές.

Σημείωση:: Ημερήσια – 00:00:00 έως τις 23:59:59 EET/EEST της συγκεκριμένης ημερολογιακής ημέρας

Εβδομαδιαία – Σάββατο 00:00:00 έως Παρασκευή 23:59:59 EET/EEST

Mηνιαίως – 00:00:00 την πρώτη του μήνα έως τις 23:59:59 EET/EEST την τελευταία ημέρα του μήνα

*Μπορείς πάντοτε να κλείσεις τον Λογαριασμό σου εάν π.χ. δεν είσαι ευχαριστημένος με τις αποδόσεις, με την e-εμπειρία ή επειδή απλώς έχασες το ενδιαφέρον σου στο Παιχνίδι. Επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Παικτών μας, είτε τηλεφωνικώς στο +357 22-053939 είτε με μέιλ στο support@in2bet.com.cy είτε μέσα από τον Εικονικό Βοηθό και στείλε το αίτημά σου με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.