Εθνική Πλατφόρμα Αυτοαποκλεισμού

Η Εθνική Πλατφόρμα Αυτοαποκλεισμού παρέχει δωρεάν τη δυνατότητα στον παίκτη να ελέγξει την στοιχηματική του δραστηριότητα και να αυτοαποκλειστεί από όλους τους παρόχους διαδικτυακού στοιχήματος που δραστηριοποιούνται νόμιμα εντός της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Tι σημαίνει αυτοαποκλεισμός;

Ο αυτοαποκλεισμός είναι μια διαδικασία μέσω της οποίας ο παίκτης μπορεί να περιορίσει την πρόσβασή του σε ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος. Ο παίκτης αναγνωρίζει ότι η ενασχόληση του αρχίζει να επιφέρει αρνητικές συνέπειες στην ζωή του και μπορεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο του αυτοαποκλεισμού για αποτελεσματικότερο έλεγχο της στοιχηματικής του δραστηριότητας. Ο παίκτης μπορεί να αποκλείσει οικειοθελώς τον εαυτό του είτε προσωρινά είτε επ’ αόριστον από όλες τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος που κατέχουν άδεια από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού, ο παίκτης μπορεί να συνδεθεί με τον υφιστάμενο λογαριασμό του μόνο για την ανάληψη των ποσών που έχει ήδη κατατεθειμένα στον πάροχο και δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο λογαριασμό σε αδειοδοτημένη ιστοσελίδα παροχής υπηρεσιών στοιχήματος.

Τύποι Αποκλεισμού

Προσωρινή διακοπή:

  • 24 ώρες
  • 72 ώρες
  • 1 εβδομάδα
  • 1 μήνα
  • Άλλη επιλογή μέχρι τριών μηνών

Διακοπή μεγάλης διάρκειας:

  • 6 μήνες
  • 12 μήνες
  • 5 έτη
  • Επ’ αόριστον
  • Άλλη επιλογή

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του αυτοαποκλεισμού μέσω της Εθνικής Πλατφόρμας Αυτοαποκλεισμού και του αυτόαποκλεισμού που προσφέρει η in2bet?

Μέσω της Εθνικής Πλατφόρμας Αυτοαποκλεισμού, ο παίκτης επιλέγει να αποκλειστεί από όλες τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος που κατέχουν άδεια από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων. Αντίθετα, ο αυτοαποκλεισμός που προσφέρει η in2bet διαχειρίζεται μόνον την πρόσβαση στον λογαριασμό που έχει ο παίκτης στην ίδια την in2bet.

Για να μεταβείς στην Εθνική Πλατφόρμα Αυτοαποκλεισμού κάνε κλικ εδώ.

Εάν δεν έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου ή περνάς κάποια στρεσογόνα φάση και νιώθεις ότι σε «τραβά» ανεξέλεγκτα η ανάγκη για Παιχνίδι και Στοιχηματισμό, μπορείς -και στο προτείνουμε!- να επιλέξεις τον Αυτοαποκλεισμό. Με αυτόν τον τρόπο θα προστατευτείς μέχρι να ξαναβρείς τον εαυτό σου. Έως τότε δεν θα έχεις πρόσβαση στον λογαριασμό σου στην in2bet.

παράδειγμα: Σου δίνουμε τη δυνατότητα είτε να αυτοαποκλειστείς για διάστημα 6-12 μηνών είτε για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών.

*Επιπλέον σου προτείνουμε, για τη δική σου ολοκληρωμένη προστασία, να ενεργοποιήσεις και στις άλλες στοιχηματικές σελίδες που ενδεχομένως είσαι γραμμένος το αντίστοιχο εργαλείο.

Εάν διαλέξεις Αυτοαποκλεισμό μικρότερο των 12 μηνών, αυτός θα λήξει αυτομάτως όταν παρέλθει το συγκεκριμένο διάστημα και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσένα. Εάν, όμως, επιλέξεις Αυτοαποκλεισμό μεγαλύτερο των 12 μηνών τότε – μονάχα εφόσον περάσουν οι 12 μήνες- θα μπορέσεις να ξαναενεργοποιήσεις τον Λογαριασμό σου αφού πρώτα μας το ζητήσεις με email ή μέσω εικονικού βοηθού (live chat). Η επαναλειτουργία θα πραγματοποιηθεί 7 ημέρες μετά τη λήψη του μηνύματός σου.

*Στην περίπτωση που προσπαθήσεις, κατά τη διάρκεια επιλογής του Αυτοαποκλεισμού σου, να ανοίξεις νέο λογαριασμό με άλλα στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. από συγγενικό σου πρόσωπο), η in2bet θα πράξει ό,τι μπορεί για να εντοπίσει και να κλείσει αυτόν τον λογαριασμό.

*Παράλληλα, τα στοιχεία επικοινωνίας σου θα αφαιρεθούν από τις βάσεις δεδομένων μας ούτως ώστε να μην λαμβάνεις ενημερώσεις και προωθητικά μηνύματα, για όσο επιλέξεις τον Αυτοαποκλεισμό,  από την in2bet.

*Επίσης σε παροτρύνουμε να αφαιρέσεις τις pop-up Ειδοποιήσεις (Notifications) που λαμβάνεις στις συσκευές σου από την in2bet, καθώς και να διαγράψεις την εφαρμογή (app) από τις φορητές σου συσκευές.

Σημείωση:: Ημερήσια – 00:00:00 έως τις 23:59:59 EET/EEST της συγκεκριμένης ημερολογιακής ημέρας

Εβδομαδιαία – Σάββατο 00:00:00 έως Παρασκευή 23:59:59 EET/EEST

Mηνιαίως – 00:00:00 την πρώτη του μήνα έως τις 23:59:59 EET/EEST την τελευταία ημέρα του μήνα

*Μπορείς πάντοτε να κλείσεις τον Λογαριασμό σου εάν π.χ. δεν είσαι ευχαριστημένος με τις αποδόσεις, με την e-εμπειρία ή επειδή απλώς έχασες το ενδιαφέρον σου στο Παιχνίδι. Επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Παικτών μας, είτε τηλεφωνικώς στο +357 22-053939 είτε με μέιλ στο support@in2bet.com.cy είτε μέσα από τον Εικονικό Βοηθό και στείλε το αίτημά σου με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.